Monday, March 23, 2009

왜 선생님은 날 싫어하는 이유...

피곤 할 때, 한상 생각 한다: "아, 죽어면 좋짢아"?
그럲데 안돼요.
왜?
죽어면... 슈주의 3집 살수 없어요.

아, 그래요?
예~ 그래요~.

Press the reset, press press the reset.
다 나쁜 생각... 지우개요.

Just like that.

그래서... HAPPY TOGETHER.

SHINING STAR, LIKE A LITTLE DIAMOND, MAKES ME LOVE...

니가 좋은 이유.
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ♪!~





Ah, if my Korean teacher read this, she's going to pull her hair while screaming and ask where did she go wrong in my case.
ㅋㅋㅋ!~ (- - )v

No comments:

 
ss_blog_claim=bb275a7ef194bb6f4b248bf8cfa8ff5e